Sitodruk

to metoda polegająca na nakładaniu na materiał farb z wykorzystaniem czterokolorowego sita.  Świetnie sprawdza się w nadrukach na odzieży roboczej i reklamowej, torbach ekologicznych a także torbach foliowych, gadżetach reklamowych, metalu, PCV, folii, papierze, szkle, drewnie itp. Do produkcji nadruków metodą sitodruku stosujemy: 

- Farby plastizolowe - mocno kryjące, odporne na ścieranie i detergenty, charakteryzujące się dużą trwałością,

- Farby wodne - ekologiczne, nie zawierające metali ciężkich ani rozpuszczalników, certyfikowane przez Państwowy Instytutu Atestowy. Farby bezpieczne dla alergików oraz dzieci. Farby te cechują się mniejszym stopniem krycia niż plastizole, dlatego też polecamy je do druku na jasnych podłożach,

- Plastizole specjalne

- Farby metalizowane (złoty i srebrny),

- Farby brokatowe,

- Farby fluorescencyjne czy farby wypukłe.

Stosując najwyższej jakości farby i komponenty do nadrukugwarantujemy długi okres zachowania nasycenia kolorów nadruku podczas użytkowania i prania. Najatrakcyjniejsze ceny nadruku wykonanego sitodrukiem uzależnione są od ilości nakładu, ponieważ koszty stałe przygotowania rozkładają się proporcjonalnie na większą ilość odzieży. Ze względu na wielkość użytych matryc, nadruki dzielimy na : małe (o powierzchni do formatu 10 cm x 10 cm),duże (o powierzchni do formatu A4) oraz nadruki niestandardowe o powierzchni do 35 cm x 35 cm.

Sitodruk na odzieży:

KOLORY

1 kolor

2 kolory

3 kolory

4 kolory

50-99 szt.

2,39 zł

3,02 zł

3,65 zł

4,28 zł

100-299 szt.

1,68 zł

2,13 zł

2,58 zł

3,02 zł

300-499 szt.

1,26 zł

1,58 zł

1,89 zł

2,21 zł

500-999 szt.

1,05 zł

1,31 zł

1,58 zł

1,84 zł

1000-1999 szt.

0,88 zł

1,08 zł

1,27 zł

1,47 zł

- Cennik przygotowany dla nadruku max 25x25cm

- Należy doliczyć dodatkowy kolor (biały podkład + matryca przy druku na kolorowych materiałach)

- maksymalne pole nadruku to 37x38 cm

- możliwość zapakowania koszulek w woreczki foliowe (40gr sztuka)

- ostateczną cenę potwierdzamy po otrzymaniu projektu

Trwałe nadruki reklamowe na odzieży.

Zalety

- niskie koszty nadruku,
- bardzo dobra jakość nadruku,
- duża wytrzymałość nadruk,
- możliwość drukowania szczegółowych elementów,

Wady
- nadruk bez przejść tonalnych wykonany z gotowych PANTONE,
- brak możliwości nadruku na polarach,
- dodatkowe koszty przygotowania matrycy drukarskiej