FAQ

Zobacz listę najczęściej zadawanych pytań

Pokaż więcej Pokaż mniej
Jak szybko mogę dostać przesyłkę?

Najprostszym i najszybszym sposobem składania zamówień jest nasz sklep internetowy. Wybieramy rozmiar, kolor czy inne dostępne opcje, klikamy na symbol koszyka, wypełniamy pola formularza ze swoimi danymi (ewentualne dodatkowe informacje dotyczące nadruku wpisujemy w polu uwagi tuż pod swoimi danymi w formularzu). Otrzymuje Pan/Pani e-mail z nr konta bankowego. Po otrzymaniu wpłaty towar jest wysyłany w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli wymagane jest wykonanie projektów i przesłanie ich klientowi celem akceptacji, czas ten może się wydłużyć.
JEŻELI PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA NIE OTRZYMAŁEŚ OD NAS POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA BYĆ MOŻE ŹLE WPISAŁEŚ ADRES E-MAIL

Czy istnieje możliwość zmiany lub anulowania zamówienia?

Można jeśli zamówienie nie jest już w realizacji.

Czy mogę wymienić odzież jeśli okaże się za mała lub za duża?

Zawsze można wymienić zakupioną rzecz na inny rozmiar jednak prosimy o przemyślane zakupy. Klient wysyła do nas towar na swój koszt i pokrywa przesyłkę zwrotną. Na drugi dzień po otrzymaniu przesyłki wysyłamy odpowiedni rozmiar.

Czy istnieje możliwość zakupu w Allprints jeśli mieszkam za granicą?

Towar wysyłamy na teren całej UE za pośrednictwem poczty polskiej i kurierów: GLS i Raben.

Czy zamówioną odzież można zwrócić?

Zwrotowi podlega tylko odzież bez nadruku - indywidualne nadruki na dowolnym asortymencie uniemożliwiają zwrot towaru. Towar można zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od momentu zakupu. Warunkiem jest, aby towar nie był używany.

Czy muszę się koniecznie zarejestrować w sklepie, by móc złożyć zamówienie?

Nie ma konieczności rejestrowania się, by dokonać zakupów w naszym sklepie.

Czy muszę podać nr telefonu stacjonarnego, czy może być to komórka?

Trzeba podać jakikolwiek numer telefonu kontaktowego- może to być zarówno numer telefonu stacjonarnego jak i numer komórkowy.

Czy rozmiar odzieży wpływa na rozmiar nadruku?

Nadruki proponowane w katalogu naszych wzorów są zawsze tej samej wielkości i nie ma znacznie jakiego rozmiaru jest sama koszulka. W przypadku zamówień indywidualnych wielkość nadruku jest ustalana bezpośrednio z Klientem.

Czy mogę zamówić odzież z wybraną przeze mnie czcionką i grafiką?

Pozostawiamy tutaj pełną dowolność co do koloru koszulki, koloru nadruku, z dowolnie wybranym tekstem jak i wybraną przez Klienta czcionką, grafiką.

W jaki sposób mogę samodzielnie przygotować nadruk na koszulkę?

Najlepiej jeśli grafikę otrzymamy w formacie CDR w krzywych (obrazek wektorowy). Jeśli jednak nie ma takiej możliwości, przygotujemy niezbędny projekt na podstawie przesłanego obrazka w dowolnym formacie graficznym.

Czy za zamówienie mogę zapłacić kartą ?

Honorujemy wiele form płatności- w tym między innymi karty płatnicze/kredytowe.

Czy istnieje gdzieś sklep, w którym można kupić oferowaną przez was odzież?

Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Wadowicach. Prowadzimy tam sprzedaż detaliczną odzieży.

Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia i nie płacenia za przesyłkę?

Tak, zamówiony produkt zawsze można odebrać w naszym sklepie płacąc przy odbiorze.

Czy mogę otrzymać upust przy zamówieniu większej ilości odzieży?

Dla stałych Klientów zawsze udzielane są rabaty. Poza tym cena zawsze może być negocjowana.

Czy cena koszulki zawiera VAT?

Wszystkie podane ceny są cenami brutto.

W jaki sposób prać koszulki, by nie niszczyć nadruków?

Koszulki należy prać jak wszystkie inne posiadające nadruki: najlepiej na lewej stronie, w pralce automatycznej, w temperaturze nie wyższej niż 40 stopni Celsjusza. Suszyć zaś w stanie rozwieszonym. Niewskazane jest suszenie w pełnym słońcu czy też używanie suszarek bębnowych. Nie należy też pocierać nadruku. Prasować najlepiej po lewej stronie koszulki.

Jakie techniki nadruku stosujecie i jaka jest wytrzymałość tych nadruków?

Wszystkie stosowane przez nas nadruki zapewniają długą trwałość. Stosowane przez nas techniki to druk cyfrowy DTG, folie flex i flock i haft komputerowy. W przypadku zamówienia większej ilości odzieży stosowana jest technika sitodruku.

Kilka dni temu dostałem informację, że wysłano moje zamówienie, jednak jeszcze do mnie dotarło- co powinienem zrobić w takiej sytuacji?

Nie ma konieczności rejestrowania się, by dokonać zakupów w naszym sklepie.

Czy muszę się koniecznie zarejestrować w sklepie, by móc złożyć zamówienie?

W takiej sytuacji należy niezwłocznie przesłać maila na adres sklep@allprints.pl a my zaraz odpowiemy co mogło być przyczyna tego, że przesyłka nie dotarła. Podamy numer przesyłki, by można spytać w swoim Urzędzie Pocztowym czy przesyłka dotarła.

Zamówiłem odzież z nadrukiem, ale nie otrzymałem potwierdzenia mailiem- czy to oznacza, że zamówienie nie zostało przyjęte i nie będzie realizowane? Co robić?

W przypadku nie otrzymania potwierdzenia o złożeniu zamówienia, bardzo prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@allprints.pl aby wyjaśnić problem.

Czy wysyłacie zamówienie raz jeszcze, jeśli zdarzy się, że nie będę mógł go odebrać w odpowiednim czasie?

W przypadku odzieży, na którą była dokonane przedpłata lub wpłata na nasz rachunek- zawsze wysyłamy zamówienie ponownie po dopłacie za przesyłkę zwrotna i ponowną wysyłkę.

Czy moje dane są bezpieczne?

Wszystkie dane są chronienie i nigdzie nie rozpowszechniane.

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy allprints.pl?

Oznacza to, że tylko firma Allprints pozostaje w posiadaniu tych informacji i nigdy i nigdzie nie zostaną one ujawnione.

W jaki sposób można się najszybciej z wami skontaktować?

Najszybciej można się z nami skontaktować drogą elektroniczna- odpowiadamy na bieżąco na wszystkie maile nie pozostawiając żadnego bez odpowiedzi. Jesteśmy dostępni 24 godziny i pozostajemy do Waszej dyspozycji.

Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Należy w obecności doręczyciela/kuriera spisać protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się z nami.